Meest gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand. Wanneer je klaar bent klik je op het winkelmand icoontje en controleer je of je bestelling compleet is en alles wat je wilt in je mandje zit. Als je een kortingscode hebt kun je deze op dat moment gaan invullen (doet deze het niet? Contact ons dan even!). Nu vul je jouw gegevens in en controleer je of je alles correct hebt ingevuld. Kies jouw betaalmethode en klik op ''volgende''. Als je liever met een tikkie wilt betalen kun je dat in de opmerking zetten samen met je Instagram naam (Als je dat niet hebt kunnen we je het tikkie ook toesturen via de mail die je hebt ingevuld). Als je graag een bewijsfilmpje van verzending wilt ontvangen zet dit dan in de opmerkingen. Als laatste stap klik je op ''koop nu'' en dan is je bestelling geplaatst. 

 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wij versturen onze bestellingen binnen 1-3 werkdagen en zorgen dat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt!

 

Wat als een product is uitverkocht?

Wij zorgen ervoor dat onze producten z.s.m. weer op voorraad zijn. Als de producten niet meer terug komen dan staat dit aangegeven bij het product of zie je dit op onze Instagram.

 

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Wat nu?

Wij sturen jouw een bewijsfilmpje met jou pakketje als jij dit in de opmerking hebt aangegeven. Als het een fout van PostNL is kunnen wij hier helaas niks aan doen.